Продавець AZON - супермаркет низьких цін розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
780 відгуків
У зв'язку з відкл. світла, можливі затримки в оновленні
+380 (96) 032-77-78
+380 (96) 032-77-78
Супермаркет низьких цін
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаПри оплаті (передоплати) до 17.00 поточного дня - відправлення на наступний день.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Предоплата на карту "ПриватБанк"1) Реквізити відправляємо в СМС повідомленні на Ваш телефон, Вайбер або електронну пошту. 2) До і після оплати - обов'язково зв'яжіться з нами! 3) При оплаті на карту, додатково стягується комісія в розмірі 1% (комісія додається до суми замовлення). 4) Для деякої частини асортименту, оплата на карту не доступна і оплата здійснюється при отриманні.
  • Оплата на Р/С (для ФОП и предприятий)Ви отримаєте смс-повідомлення з реквізитами. Після оплати замовлення буде відправлений згідно графіка.
  • Оплата при отриманні (потрібна часткова передоплата)Через нестабільну ситуацію в країні, залишаємо за собою право попросити часткову передоплату за товар у розмірі від 5 до 30%.
  • ПісляплатаЗалишаємо за собою право попросити часткову передоплату за товар від 5 до 30% у зв'язку зі складною ситуацією в країні.

Оплачувати замовлення в нашому магазині можна на карту Приват банку або частковим післяплатою:

  • Внесення повної оплати на картку допомагає економити на послугах перевізника, а саме не платити за пересилку післяплати.

  • При оплаті частковим налоежнным платежем - Часткова передоплата за замовлення в розмірі 100 грн. Сума передоплати може бути збільшена при індивідуальних об'ємних замовлення. Решту суми замовлення можна оплатити післяплатою. Вартість пересилання накладеного платежу становить від 30 грн.

  • При оплаті через термінал, враховуйте, будь ласка, комісію терміналу.

Доставка Новою Поштою:

  • Відправка замовлень здійснюється тільки Новою Поштою з вівторка по п'ятницю.
  • Якщо оплата (передоплата) надійшла до 17.00, замовлення буде відправлений на наступний отправочный день (понеділок-п'ятниця).
  • Терміни та вартість доставки товару з Києва в Ваше місто можна розрахувати на сайті Нової Пошти.
  • Якщо потрібна упаковка в коробку або на картон (маски, крила, хмаринки на паличці) її стоиомость додається до вартості товару, або до вартості доставки. Це обумовлюється при оформленні замовлення.

Як зробити замовлення:

  • Замовлення приймаються по телефону або в онлайн - через корзину на сайті або вайбер (0955056769).
  • Уважно дивіться що Ви замовляєте, колір, кількість, а так само вказуйте усі дані для відправки Новою Поштою - місто, номер складу Нової Пошти, прізвище, ім'я та мобільний телефон.
  • Після надходження замовлення ми відправимо Вам sms з номером картки для оплати замовлення.
  • Після оплати обов'язково повідомте про оплату, відправивши смс з інформацією - Прізвище і сума.
  • Після відправки Вашого замовлення, ми надішлемо смс з номером декларації.

Про наявність товару:

  • Наявність і ціни на сайті актуальні (на 99% ;-))
  • Якщо потрібну кількість товару не додано до кошика, значить такої кількості немає в залишках на складі.
  • Про постачання товару інформації немає.
  • Товар який ми виготовляємо самі (фати, спідниці) варто завжди "в наявності", але за кількістю одиниць в наявності (або терміни виготовлення) ми повідомимо Вам безпосередньо при замовленні.

Обробка замовлень:

  • Замовлення обробляються з понеділка по п'ятницю з 9.00-18.00 по мірі надходження.
  • Замовлення, які надійшли у вечірній (не робочий час), обробляються на наступний робочий день з 9.00 ранку.
  • Замовлення, які надійшли у вихідні дні (субота, неділя), обробляються в понеділок з 9.00 ранку.

Повернення товару:

  • Повернути товар можна згідно із законом України "Про захист прав споживачів" - протягом 14 днів з моменту покупки, якщо товар не був у використанні, збережено упаковка і ярлики.
  • Якщо повертається ліквідний товар - вартість зворотної пересилання оплачується покупцем.
  • Товар виготовлений під замовлення із внесеними, за бажанням клієнта, в стандартні моделі змінами поверненню і обміну не підлягає. 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner